Skip to: Vacature: Ben Sajet Centrum zoekt een tijdelijk officemanager (vervanging gedurende zwangerschap)

Ben Sajet Centrum website

Vacature: Ben Sajet Centrum zoekt een tijdelijk officemanager (vervanging gedurende zwangerschap)

Zorg vernieuwen en structureel verbeteren. Dat is het doel van het Ben Sajet Centrum. Daarbij gaat het om betekenisvol leven van ouderen en mensen met een verstandelijke beperking. Maar ook om betekenisvol werken. Dit doen wij door onderzoek, praktijk en onderwijs met elkaar te vervlechten.

Het Ben Sajet Centrum is een netwerkorganisatie tussen zorg, kennis, beroepsopleidingen, overheid en ervaringsdeskundigen. Wij zijn een kenniswerkplaats op het terrein van de ouderenzorg en gehandicaptenzorg.

We zijn op zoek naar een tijdelijke enthousiaste officemanager assistent voor 2 tot 3 dagen in de week. (zwangerschapsvervanging)

Over het Ben Sajet Centrum

Het Ben Sajet Centrum heeft tot doel door de verbinding van zorgpraktijk, onderzoek en (beroeps)opleidingen een inspirerende impuls te geven aan de vernieuwing van de langdurige zorg in de stadsregio Amsterdam. Dit gebeurt door de uitvoering van een aantal innovatieprogramma’s op het gebied van zorg voor ouderen en mensen met een verstandelijke beperking. Elk van deze programma’s wordt geleid door een hoogleraar in nauwe samenwerking met partners in de zorg, onderzoek en het (beroeps)onderwijs.

Stichting Ben Sajet Centrum is opgericht in 2014 en is een samenwerkingsverband van Amsta, Amstelring, Ons Tweede Thuis, Cordaan, Universiteit van Amsterdam, Vrije Universiteit, Universitair Medisch Centrum Amsterdam, ROC van Amsterdam, Hogeschool van Amsterdam, InHolland, Stichting Actief Burgerschap en Amsterdam Health and Technology Institute (AHTI). De stichting wordt gefinancierd door de partners en VWS. En verwerft daarnaast projectsubsidies.

Wat vraagt het Ben Sajet Centrum van u?

Het secretarieel, administratief en organisatorisch ondersteunen van het Ben Sajet Centrum


Werkzaamheden:

  • Organiseren van bijeenkomsten
  • Ontwikkelen van communicatie uitingen
    • Maandelijkse nieuwsbrief opstellen
    • Website vernieuwen
  • Plannen van afspraken en vergaderingen
  • Verzorgen van communicatie vanuit bestuur/directie
    • Voorbereiden van vergaderingen
    • Uitvoeren van administratieve taken
    • Regelen van facilitaire zaken

 

Competenties

  • Affiniteit/ervaring met ouderenzorg en/of zorg voor mensen met een beperking en het onderzoek naar verbeteringen daarin
  • Ervaring met en kennis van MS-office. Ervaring met beheer van webapplicaties is een pré (Mailchimp en WordPress)
  • In staat zelfstandig en gestructureerd te werken
  • Een proactieve en flexibele houding
  • Gastvrij, attent


Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een tijdelijke aanstelling van begin april tot eind juli. Tussen de 0,4 fte en 0,6 fte. Zowel een tijdelijk contract als op freelance-basis is bespreekbaar.

Het salaris bedraagt – afhankelijk van opleiding en ervaring – minimaal € 2.875,- en maximaal € 3.854,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (we volgen schaal 8 van de CAO Onderzoeksinstellingen). U ontvangt daarnaast 8% vakantiegeld. In onderling overleg stellen we passende aanvullende arbeidsvoorwaarden vast. 


Meer informatie

Nadere informatie over ons en ons werk op: www.bensajetcentrum.nl. Nadere informatie over de vacature bij Hetty Vlug (directeur) hetty.vlug@bensajetcentrum.nl.

 

Back To Top